31 Ekim 2015 Cumartesi

Senem Ebru Özdemir Gaziantep



Babam dedemi anlatırdı küçükken bana. Ellerinden akan o iyileştirici enerjiyi anlattıkça bende küçücük bedenimde yaşattığım kocaman hayallerimi, (Dede'mi örnek alarak), büyüttükçe büyütürdüm. 
Dedem gibi olmayı isterdim ve hep bu güdünün peşinden gittim.

Büyüdüm.... Kendi kişisel yolculuğumda farklı alanlarda, içimde yankılanan insanlığa hizmet adına bir çok eğitim aldım. 3 yıl boyunca bu çalışmalarla insanlara yardımcı oldum.  Onlar hayatlarındaki o şifalanmaları anlattığında çok mutlu oldum. Ama kalbim hep bir şeyler eksik dedi. Başka bir şey olmalı..... Başka bir şey.

Sonra Tune®  çıktı karşıma. Araştırdım. Eğitimini aldım. Aradığımı bulduğumu anladım ve beni hayallerime taşıdı. İçime sindi. Kalbim ile doğru yerdeydim.

Aşağıda birlikte çalıştığım, süregelen bir  süreci yaşadığım bir danışanımın hayatındaki ani şifalanmayı aktarıyorum.

27 yaşında, üniversite hastanesinde hemşire olarak çalışan danışanım bana geldiğinde 6 aydır aralıklı, 2 aydır hiç kesilmeyen adet kanamalarından şikayetçiydi. Ameliyat olmak istemiyordu ama ameliyat olmadan kanamasının kesilmeyeceği kendisine söylenmişti. Çok acılı ve karmaşık bir dönem geçiriyordu.  Seansımız da sürekli inledi.
Seans sonrası bana sancılarının şiddetlendiğini, kasıklarında yanma hissettiğini söyledi.

Ertesi gün aradı ve kanamasının durduğunu ve kendisini çok iyi hissettiğini iletti.

Ve daha bir çok seans. Ve daha bir çok insan....... 

Teşekkürler Tune®...


Senem Ebru ÖZDEMİR
TUNE®  I- II Uygulayıcısı 

GAZİANTEP
 Mail: senemebruozdemir@hotmail.com
Telefon : 0532 2703142

1 yorum:

  1. Olması gereken oluyor, yaratıcı bile araya aracı koyuyor, neden? nasıl? niçin? sormaya gerek yok, BİLMİYORUZ... A noktasının C noktasına gelmesi için B noktasının önce D olması gerekiyor ki A noktası C olabilsin...Sevgili hocamızın bu öğretisine hayranım... ŞİFA nın çok daha geniş alanlara yayılmasını dilerim...

    YanıtlaSil